Ahad, 26 Disember 2010

6 bulan akan datang!!

brakhir sudah khdupn aku slama 2bln lbih di Jelebu yg indh & permai...
trlalu brt utk kmbali ke Port Dickson...sbb ape?sbb PD trlalu mmbosnkn...
tmpt yg happening pd pndgn org lain,tp pd aku kt ctu la tmpt yg mmbosnkn..

KOLEJ??
kt PD la...jd,nk xnk aku kne kmbali ke PD jgk...tmpt aku mnuntut ilmu..
utk mnjadi jururwt yg brjaya...
2thun dh brlalu...mngikut prjnjian aku dgn pihak kerajaan @ lbih tptnya dgn KKM,
tggl 6 bulan je aku kt cni...2 pn klu xde pape halangan la...insya-Allah...

cuti semester....akn berakhir dlm masa 6 ari lg...
lps 2,aku akn berada di final semester...
2 mggu prtama di tahun 2011 aku akn brada di HOSPITAL TUNKU JAAFAR SEREMBAN..
ape aku nk wt 2 mggu kt ctu??
orthopdik n antenatal ward sdg mnnti nurse yg cute ni..
ahhahahah....
antenatal xpe lg...
orthopdik 2 yg aku xleh blah...
psti mncbr n mnggugat thp ksbrn aku...
n then 2 mggu kmdian aku di anta utk mmprktikkn ilmu yg ku pljri di HOSPITAL SERDANG plak..
antenatal n postnatal ward again...
i like!!!
tp dgr cter kt sne bz giler..

Hospital Serdang...
hospital yg bru bg aku...
ntah mcmne situasi kt ctu..
ntah mcmne cara dorg bkrja kt ctu...
1st day kt sne nnt,msti akn blur2...
2 mmg dh jd tradisi kitorg ble prtama kli posting ke tmpt yg bru...

abiz je kt serdang,HOSPITAL KAJANG plak mnjdi destinasi aku...
yesss!!! FINAL DESTINATION....
labour room mnjdi tmpt trakhir utk aku tnjuk skill aku sbg nurse yg brjaya...
x sbr nk smbut baby lg stlh lbih kurg 5 bln brehat...
sronok sgt ble dpt slmtkn baby n ibunya..
1 kpuasan utk aku yg brgelar jururwt ini...
come 2 mama my baby...huhuuhuh...

n after that...aku akn kmbali ke Kolej utk revision...
fuh...mst brdebar2 utk mnduduki exam...
gile r...
mnduduki exam adlh saat yg pling mngerikn...
so....x mau cter pjg,TGGU & LIHAT jela...
tkut plak ble nk brcrite psl exam ni...
abiz je exam...
crite bru tntg khidupn aku akn brmula........
khidupn bru & mtlamat hidup yg bru...
tp kngn lama xkn prnh luput dr igtn ku...
especially...antara aku & dia....

the end......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan