Selasa, 28 Disember 2010

LUAHAN @ CATATAN???

meluahkn @ skdar catatan hidupku??
sbnrnya aku xpndai nk tulis blog ni...ape yg aku tulis hnyalah luahan dr hati kcilku...ape yg dibicarakn oleh hati kcilku ini,itula yg akn trtera di screen lappy @ pc korg yg mmbacanya...
xkisahla ada org yg baca @ x,bkn urusan aku..sbb ape yg aku tulis ni bkn utk tatapan sume org....ni skdr luahan spya satu saat nnti aku mmpu mncri konklusinya...mluahkn ssuatu bnda 2 bkn prkara mudah...sbb dlm mluahkn ssuaty prkara kne ada keikhlasan & kjujuran...x gune mluahkn klu dlm diri pnuh dgn sifat egois...2 bkn mluahkn...tp brpura2 dgn tujuan mencari +  publisiti = mencapub!! x dinafikn sume org dlm dunia ni nk diri dorg sntiasa mnonjol...knon2nya nk jd hero,nk jd popular...xleh dgn cara elok,wt dgn cara kotor...mnusia skrg mmg giler glamour...nk bwk ke mne pn xtahu...ke kubur barangkali...
ahh!! ape aku mngarut ni...
ape yg aku nk luahkn arini adalh tntg perasaan aku yg sntiasa mmbbnkn fikiran aku shgga aku trpggil2 utk menulis...
bkn niat untk mmnta smpati...
cume ingin meringankn bban yg mnyiksa jiwa...
prkara yg biasa menyemakkn hidupku iaitu
cinta....
x abiz2 dgn cinta.....knp prlu wujudnya cnta??
jgn dislhkn cinta itu...tnpa cnta,aku pn xkn wujud dlm muka bumi yg indah ini...
seksa rasanya apbila mncintai org yg tidak mncintai kita...
skit rasanya apbila diri ini sntiasa ditolak2...
sdih rasanya stiap kali khdiran diri ini tidak dihrgai...
wlupn khdiran diri ini tdk prnh diingini dalam hidupnya,knp hati ini xprnh ptus2 mncntainya...
xnmpk ke yg diri ini bkn pilihannya...??
aku nmpk....jelas skali...
bukan aku pilihan hatinya....
tp.....knp aku xprnh brhnti dr mncintainya....
knp dia jgk yg sering aku pk kn....smpi bila aku akn mncntainya...smpi bila aku akn trus mnjdi hmba pd cntanya...
biarla masa yg mnntuknnya...
andai itu tkdirnya....
biarlah hati ini terus mencintainya.......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan