Rabu, 29 Disember 2010

salahkah ku....

arrghhh....ape lg ni??tiap kali aku bgun pg,ada je bnda yg mnyesakkan kple aku...lg2 dia..lg2 dia...knp dia mst ada dlm fkrn aku spnjg masa??
aku rasa blog ni pnuh dgn cter dia saje...aku xtau nk luah kt sape psl prsaan aku ni..
mkin ari,jiwa aku mkin sakit mmikirkn dia...adakah mncntai dia 1 kslhn hggakn aku rasa ckup trbeban...??mmg slh kot....sbb dia xprnh mncntai aku....bodo kah aku trus2 mncntai org yg xprnh ada rasa cnta pd aku??bru kali ni aku rasa trlalu bodo...bodo!!!!bodo!!!bodoooo!!!ko rasa mcmne?bodo x aku ni??lntak ko la nk ckp aku ape.....yg psti aku mmg sgt2 mncntainya....
ada sape2 leh bntu aku??aku serabut la pk kn bnda ni...tp aku slalu igt pesan dia.."ko ilek je"...nk rilek mcmne lg sengal??ahh.....btul jgk....rilek........tarik nafas.......hmbus......(garuk kpla jap)....xleh rilek jgk dol....farah...wake up!!!dia xprnh sygkn ko la bangang!!!ckt pn xde...bsr kuman pn xde lgsg...yeke???ko psti dgn prsaan ko ni?tidak...aku x psti...sape2 pn xkn phm ape yg aku tulis ni & ape yg aku prjuangkn dlm blog aku ni..sbb aku bkn sorg pjuang @ parajurit...mngarut2!!!
smpi bila aku nk jd mcmni?sdarla....aku x dtkdirkn utk mnjadi milik dia...bengong jgk aku ni...mne aku tau??ajal maut jodoh prtmuan bkn keje aku..tp....mmg dh jelas....dia bkn utk aku....hnya hati aku je utk dia.....smpi bila??smpi dia mnjadi milik org lain??tidak sama skli...shgga nyawa brpisah dr jasad...biarla sejuta org pn mmiliki dia,hati aku ttap tguh utk dia...biaq btui...??btul la bangang...ni ke cinta??cinta yg x prnh knl erti ptus asa...mslhnya cnta aku ni cume brtepuk sblh tgn...x terasa hina ke?x terasa yg aku tgh mrndh2kn mruah aku ke?yup...kdg2 aku rasa yg aku tgh mltkkn mruah aku dibwh tpk kakinya..memalukn diri sndiri di dpn dia...tp pduli ape aku...bkn aku g mrayu2,mlutut dpn dia pn...prlu ke aku wt mcm 2??jgmla bodo!!!ckup2 la dgn ape yg aku dh lalui stkt ni..mnyimpn persaan smpi asyik mnangis je tiap2 mlm...salahkah ku???klu mncntainya adalah 1 dosa,biarla aku mnanggung dosa ini spnjg hayatku....

x seindah hari2 yg ku idamkan utk bersamamu..
tiada lg ruang dihatiku utkmu curahkan segala...
apa yg ku rasa dikau x prcaya siapa ku di hatimu..
hnya mnganggu hidupmu....
maafkan ku..ku x brdaya mmbhgiakn kamu..
tiba saatnya kn pergi jua..
berakhirkn segalanya............
salahkah ku menemanmu menyintaimu..
salahkah ku mndekati hatimu itu..
salahkah ku skdar temani dirimu...
salahkah ku ku tak bisa meninggalkan kamu..

yup....ku tak bisa meninggalkn kamu.....1000 thun pn xkn mmpu mlnyapkn rasa cnta ini padanya...sy syg awk....awk ttap hnsem!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan