Isnin, 24 Januari 2011

fiNaL dEstiNati0n…

latest post kt blog ni pd 15hb 1..thts mean dh 9 ari aku x post pape kt cni..ntahla…mybe prubhn tmpt keje wt mental aku jd block jap..xlarat nk mikir pape..sbb keje kt hospital serdang mmg mltihkn…bkn ltih keje tp ltih dgn prjlnn dr PD ke sne..ari2 ulg alik PD – serdang boh!!mne xpnt…dh msuk 2nd week aku kt HSRDG ni…cpt tul masa brlalu…& tnpa disedari,aku kini berada di final semester..lg bbrpe mggu je aku akn brmstautin kt ngri smbilan ni..lps tu pulgla aku ke kg halaman aku…JOHORTp utk brpe lama pn aku xpsti…mne tau aku akn di anta utk brkhidmt di ngri org…trpksa la aku mnigglkn kg halaman aku lg..xpela…nama pn brtugas…ape yg dh d rncgkn utk aku,aku redha…

Red heart Red heart Red heart Red heart

mggu depan aku akn di anta ke kajang…yes!!final destination…org kata sronok duk kajang…mne x,rules kt sne x ketat jika nk d bndingkn dgn PD ni…mcm pnjra je rsenya duk kt cni…tp xtau jgk cmne cbrn apbila duk kt tmpt yg jauh dr pmntauan phak kolej,,,haha…honeymoon la jwbnya…ah..xleh jgk…igt final exam bln 5..tggl brpe bln,mggu & ari je lg…so…watch out!!hope aku x trlalu leka dgn kesronokkn hidup ni..insyaallah!!

Red heart Red heart Red heart

jam dh mnnjukkn kul 11.40 mlm…sunyi dh…time2 mcm ni la wt aku rase rndu sgt kt dia…mybe dia dh tido kot…hati ni mlonjak2 sgt nk jmpe dia..mst bhgia giler klu dpt jmpe dia..tp mggu dpn aku dh g kajang..bile lg aku dpt jmpe dia…ah…trseksa gile prsaan aku skrg ni…trbeban dgn rasa rndu yg trlalu mndlm…mkin lama rasa syg aku pd dia mkin kuat..& aku ykin yg hati aku btul2 mncintai dia..aku xnk khlgn dia…tp aku sdar status aku…ada tmbok pmisah antara aku & dia..mmg trlalu sukar utk djelaskn..wargghh..dpt ke aku mmiliki seluruh hatinya?

aku hrp dia dpt mmhmi jiwa aku yg slalu mrndui dia supaya dlm hati dia ada rndu utk aku…

mĭşż ňøŧŧÿ994

Tiada ulasan:

Catat Ulasan