Rabu, 26 Januari 2011

seBuaH pEriStiWa…..

assalamualaikum….

entry kali ni xde beza dgn entry sblum2 ni pn..juz nk cter tntg peristiwa2 yg brlaku dlm hidup aku…klu agak2 boring nk bce,aku cdgkn xpyh bce la…tkut  buang masa korg plak.tp klu rse nk tau ape peristiwa 2….sy alu2kn  biji mata anda menatap coretan kli ini…x kene cas ape2 pn…hope korg enjoy bce entry dlm blog2 aku ni wlupn natijahnya aku bkn penulis blog yg hottest!!hahaha…teringin jgk sbnrnya nk jd blogger yg populer..tp sape aku??org pndg sblh mata je kt blog comot aku ni…

ah….aku wt blog ni just 4 myself…kpuasan diri sndiri 2 pnting supaya kite rasa puas mnikmti hidup yg smntara ni…merepek  again n again~~~

Red heart  Red heart  Red heart  Red heart

 

sukan rakyat

sukan rakyat???prmainan zaman hang tuah ke?jap…bce dulu..nnt korg akn tau la…pada 22 januari 2011,pejabat daerah & tanah port dickson telah mnganjurkn sukan rakyat smpena hari keputeraan dymm yg diprtuan besar n.smbilan prgkat daerah port dickson…sukan ini tlah brlgsung di Pejabat Daerah & Tanah Port Dickson..(ayat skema beb,mcm nk wt karangan je!!) ada aku kisah??? hahaha…

DSC08574

 

Dlm sukan ini psukan dibhgikn mngikut mukim msing2..top team of coz la team aku…*Si Rusa*…(yg pkai bju kuning 2 team si rusa la..)yeke???nama2 team lain xpyhla aku nk mention..bkn famous pn..huhuhu…

so..nk d pndekkn cter,kul 7.15 pg kitorg dh trpacak kt padang 2..sbb jnji kul 7 mjlis brmula…biasala…jnji melayu…kul 8 bru la start..kitorg je yg puntcuality…kitorg???sape kitorg?geng2 nurse la..pnyrtaan kami seramai 9 0rg..

DSC08588

kitorg mmg jnis yg mnepati masa beb!!dlm bidang nurse ni punctuality 2 pnting…klu x,nyawa mnusia jd truhan..wlupn ajal maut 2 d tgn tuhan tp kite sbg org yg dh d beri amanah utk merawat & mnjg pskit hrusla brtggungjwb dgn tugas yg diberi..spya kite xkn rasa brsalah klu trjd ssuatu akibat dr kcuaian diri kita..alamak!!jauh trpesong dh ni…ok2!!kita truskn…tepat kul 8 acara senamrobik mnjdi sntapan pagi sume tetamu yg hadir..lama beb x aerobik..step pn jd kelam kabut…org ke kiri kita ke knn..cover malu dgn snyuman jela…Smile

ala…mcm la dorg wt 2 btul..brsepah gak aku tgok …mklumla,bkn sume org yg tau aerobik..asalkn tgn brhayun,kaki tragkt,dh kire ok la 2…abis je aerobik acara pn brmula.yg bestnya,stiap acara diselang selikn dgn prtndingan karaoke..sape yg rasa suara mcm artis mmg ptut la msuk..tp ada jgk yg nyanyi mcm bce puisi pak pandir..x phmla diorg ni…mne diorg ltak deria pndgrn diorg ek??aku mmg x pndai nk nyanyi..thts y,aku sdar diri..duk nyanyi dlm bilik air je..xpn karaoke jmban!!!ahahaha….kantoi sudah!kaki karok la jgk wlupn suara ala2 ziana zain trtelan guli..acara2 yg d prtndingkn ada byk gak..x mo cter…tgok la sndiri..

Be right back  Be right back  Be right back

DSC08592     DSC08599

lari batu bata

DSC08605

beg uncang musang berjanggut

DSC08636

bola sepak

DSC08620      DSC08621 

DSC08626

lenggang mak limah

byk lg acara yg d prtndingkn..mcm tarik tali,mkn buah,msukkn air dlm botol & sepak raga bulatan..mse 2 ltih sgt xdpt nk snap pic game2 yg lain…wlupn ltih,kiotg sume enjoy sgt2…sbnrnya bkn nk bgga diri,tp dh mmg knytaan team si rusa mmg hebat wlupn kami x dpt mnyumbg ape2 kmenangan utk team kami..hahaha…malu siot…biarla.. ada aku kisah??

opps…lupe nk cter,lg 1 yg sronoknya kt sukan rakyat ni dr pg smpi tghari dpt mkn free..3 kali plak 2…so,ksmpulannya,wlupn kitorg x menang,kitorg ttap kenyang!!! Pizza Bowl

sweet memories…

DSC08642   DSC08583DSC08579DSC08609DSC08570DSC08628

 

the end……

1 ulasan: